Posted on

Sangkakan Dari Jauh Ia Adalah Batu Bukit, Tapi Bila Mereka Zoom Gambar Tersebut, Apa Yang Mereka Temui Amat Mengejutkan Orang Ramai!!

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Apa yang sebenarnya telah dirakam oleh mereka kat gunung sana? Bili zoom in dan lihat benda tu buat semua orang rasa cukup mengejutkan! Benda ni kenapa ada kat gunung sana.. Meremang bulu jer tengkuk. Kalau tidak perhatikan dengan teliti memang susah nampak benda tu.

Mereka jumpa ada satu benda yang seakan-akan dibina oleh manusia, tapi benda tu terletak kat atas gunung sana, kalau guna teknologi yang sedia ada, mana mungkin bina benda tu kat tengah-tengah gunung sana?

Tak mungkin kan? Kat gunung tu pun sangat tinggi, nak naik ke atas gunung pun bukan senang, tapi benda tu seakan-akan telah sangat lama kat sana dah. Adakah benda tu dibina oleh manusia purba yang hidup pada zaman dulu? Kalau betul, cam mana mereka ada teknologi yang bagus dan maju untuk membina benda seperti tu kat tengah-tengah gunung sana?

Kalau bukan manusia yang bina, adakah ia muncul secara semula jadi kat situ? Tak mungkin kan? Ada netizen berpendapat bahawa adakah benda tu dibina oleh makhluk asing yang bukan dari muka bumi ini.. Mereka bawa teknologi mereka dari angkasa lepas dan bina benda tu kat sana? Ada mungkin kah? Cuba nilaikan sendiri.

Sekarang lihat video di bawah, saksikan benda yang di nampak memang cukup mengejutkan! Meremang bulu tengkuk. perhatikan apa tu.
Sila tonton video:

Sumber – dharian via duniakecoh.pw via BuletinNetizen

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *